ZIZZI KONCEPTET

Brandet Zizzi er med mere end 120 butikker markedsledende i Skandinavien med et stærkt brandkendskab i vores målgruppe. Vi er det hurtigst voksende curvy brand i Norden, og arbejder derfor nu på også at ekspandere til andre dele af Europa og i takt hermed udvikle vores e-commerce platform.

Zizzi er meget mere end kollektioner og kampagner – det er et totalkoncept, der dækker over attraktive franchisemuligheder med salg- og indkøbsbackup, butiksaktiviteter, uddannelse af personale, markedsføring, PR og meget mere.

Zizzi har desuden udviklet sit eget unikke butiksinventar, der ud over at give tøjet den optimale disponering bygger på ønsket om at give vores kunder den ultimative butiksoplevelse – både i forhold til sortimentet i butikken, serviceniveauet og den generelle stemning, når man træder ind i en Zizzi butik.

Når vores kunder besøger en Zizzi butik, er det afgørende at de altid føler sig velkomne og i professionelle hænder. Stemningen i butikken skal være indbydende og varm, og Zizzi kunder må altid opleve, at få en god og seriøs vejledning, de kan stole på.