Køb nu, betal senere

Prøv tøjet før du betaler

Med "Køb nu, betal senere" kan du prøve dine produkter i op til 30 dage, før du betaler. Hvis noget går galt, dækkes du af Klarnas køberbeskyttelse.



Sådan benytter du "køb nu, betal senere"

1. Køb dine varer med Klarna som betalingsmiddel

Vælg de varer, du gerne vil købe og gå til check-out. I check-out vælger du Klarna som betalingsmiddel og bruger deres betalingsløsning.


2. Modtag og prøv dit Zizzi-tøj

Når du modtager dine varer, kan du stille og roligt prøve dem hjemme hos dig selv. Behold det du kan lide og returnér resten.


3. Betal senere

Du betaler først for dine varer 30 dage fra købsdatoen. Har du returneret varer indenfor disse 30 dage, betaler du selvfølgelig kun for de varer, du har beholdt samt et fakturagebyr på 39,-.



Ofte stillede spørgsmål

Hvad er “Køb nu, betal senere”?

Med ”Køb nu, betal senere” kan du prøve dine varer i op til 30 dage, før du betaler, og du betaler kun for de varer, du beholder. Hvis du returnerer hele ordren, bliver beløbet ikke trukket fra din konto. Skulle noget gå galt, er du dækket af Klarnas køberbeskyttelse.


Hvordan fungerer Klarna?

Klarna er en betalingsmetode med fakturaer. Når du bruger Klarna som betalingsmetode, modtager du fakturaen direkte fra Klarna. Når bestillingen er sendt fra vores lager, aktiveres fakturaen hos Klarna. Fra den dato skal betalingen normalt ske inden for 30 dage.


Hvor kan jeg finde min faktura?

Log ind her eller via Klarna-appen for at se og håndtere alle fakturaer. Du kan for eksempel betale med ét enkelt klik eller forlænge betalingsperioden.


Jeg har returneret hele min ordre – hvad sker der med fakturaen?

Ønsker du at returnere hele din ordre, skal du kontakte Klarna inden betalingsfristen for fakturaen, så den sættes i bero. Så snart returneringen er behandlet på vores lager, vil du modtage en ny faktura fra Klarna med eventuelt udestående beløb. Hvis du allerede har betalt hele din faktura, vil du få beløbet refunderet.


Jeg har returneret dele af min ordre – hvad sker der med fakturaen? 

Ønsker du at returnere dele af din ordre, skal du kontakte Klarna inden betalingsfristen for fakturaen, så den sættes i bero. Så snart returneringen er blevet behandlet på vores lager, vil du modtage en ny faktura fra Klarna med det resterende beløb. Hvis du allerede har betalt hele din faktura, vil du få beløbet for de returnerede varer refunderet.


Hvorfor modtog jeg en påmindelse, efter at jeg havde returneret min ordre?

Det skyldes formentlig, at forfaldsdatoen for betaling er overskredet, og Klarna ikke er informeret om din returnering. Du bedes venligst informere Klarna, så snart du opretter en returnering. Hvis det ikke registreres, vil det altid udløse en påmindelse efter de 30 dage, som betalingen normalt skal ske indenfor.


Hvordan kontakter jeg Klarna?

Du kan kontakte Klarna ved at ringe, sende en e-mail eller logge ind på din Klarna-konto.


Ved yderligere spørgsmål henviser vi til Klarnas kundeservice.