Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du har fortrudt dit køb, skal du tilbagelevere varen til os uden unødig forsinkelse og senest 100 dage fra den dato, hvor du har informeret os om, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, såfremt du er medlem af Club Zizzi. Hvis du ikke er medlem, skal tilbageleveringen ske senest 30 dage fra denne dato. Returretten gælder i 100 dage som Club Zizzi medlem eller 30 dage for ikke medlemmer, og perioden beregnes fra den dag, du har modtaget varen.

Returnering kan ske ved, at du benytter dig af det retur-klistermærke "Returpakke", som er med i din pakke. Du kan følge den vejledning der er med i din pakke.

Du kan også vælge at bytte i alle Zizzis egne butikker.
Her kan du, mod fremvisning af faktura, bytte, reklamere eller returnere varer købt i webshoppen. Pengene udbetales til samme kort som er anvendt til at foretage købet

Du afholder selv de omkostninger, som er forbundet med at returnere en vare, fordi du har fortrudt dit køb – også selvom varen i første omgang var fragtfri. Se priser for retur. Der er fri retur til Club Zizzi medlemmer.

Har du varer fra flere forskellige ordrer, som du sender i samme pakke, beder vi dig informere os herom.

Du kan ikke tilbagelevere varer ved at aflevere dem fysisk hos Ball Group Denmark ApS i Billund.

Husk at følge returvejledningen der er vedlagt din pakke – og notere track & trace nummeret på det returlabel der er med i pakken.

Husk også at bede om en kvittering for returneringen af pakken. Hvis du afleverer pakken i postkassen, kan vi ikke igangsætte en undersøgelse / klageproces, hvis pakken forsvinder under forsendelsen. I disse tilfælde kan vi desværre ikke udstede en tilbagebetaling.