Kundeservice

Ikoner_100x1004.png

Send retur med post. Medlem: Gratis Ikke medlem: 39 DKK

Ikoner_100x1003.png

Retunering i butik. Medlem: Gratis Ikke medlem: Gratis

Vær opmærksom på at pengene ikke kan udbetales i butikken. Butikken kan kun igangsætte refusionsprocessen.

 

Ikoner_100x1005.png   Købt online

Returneringer kan registreres i vores returportal. Her vil du få adgang til det nødvendige returmateriale og information om, hvordan du returnerer din pakke.

Vigtigt

Sørg altid for, at du får en kvittering, når du afleverer din returpakke.

Uden en kvittering kan vi desværre ikke igangsætte en undersøgelse, hvis pakken forsvinder under transporten. I sådanne tilfælde kan vi ikke foretage en refundering.Refundering Når vi har modtaget din retur, påbegynder vi behandlingen. Dette kan tage op til 2 uger afhængigt af fragtfirmaet.

Når din retur er godkendt, får du en e-mail, og pengene tilbageføres til den betalingsmetode, du brugte ved købet.

Ikoner_100x1003.png   Retur i butik

Varer købt online eller i en butik kan også returneres i vores fysiske butikker. Ved fremvisning af din faktura får du refunderet til den samme betalingsmetode, du valgte, da du gennemførte din ordre.

_____

Returkrav

Zizzi tilbyder 30 dages returret fra den dag, din pakke bliver leveret eller er klar til afhentning.

Varer skal returneres i en salgbar stand. De må gerne prøves, men ikke tages i brug, og skal være fri for skader, lugt eller brugsspor ud over almindelig afprøvning. Alle mærker skal være intakte, medmindre varen er defekt.

  • Strømpebukser og leggings – medmindre de er defekte – skal returneres uåbnede i original emballage.
  • Sko – medmindre de er defekte – skal returneres i deres originale skokasse, som skal pakkes i ekstra beskyttende emballage.
  • Multipacks. Delvise returneringer af multipacks accepteres ikke. Hele pakken skal returneres for at få refusion.  

Hvis den valgte betalingsmetode ikke virker, anbefaler vi, at du opdaterer siden og indtaster dine kortoplysninger igen eller vælger en anden betalingsmetode. Her er nogle af de mest almindelige årsager til, at din betaling ikke er gået igennem:

Kreditkort Dit kreditkort skal være bekræftet enten via "Verified by Visa" eller "MasterCard Secure Code" for at du kan købe online. Denne bekræftelse kan opnås via din bank eller i din netbank. Hvis du allerede har bekræftet dit kreditkort og stadig oplever problemer, bedes du kontakte din bank direkte.

Klarna Hvis du ikke kan vælge Klarna som betalingsmetode, kan det være fordi, du ikke har betalt nogle af dine tidligere fakturaer, eller at der er et problem med din Klarna-konto. Kontakt venligst Klarna direkte i disse tilfælde.

Dankort, MobilePay, GooglePay, ApplePay Kontroller venligst, om der er dækning på den tilknyttede bankkonto. Hvis dette er tilfældet, anbefaler vi, at du kontakter betalingsudbyderen eller din bank direkte, som kan hjælpe med at lokalisere problemet.

Du kan tilmelde dig vores gratis kundeklub "Club Zizzi" på vores hjemmeside. Du kan finde tilmeldingsformularen nederst på hjemmesiden eller ved at klikke på menneske-ikonet i øverste højre hjørne af vinduet og derefter klikke på Opret konto.

Når du har tilmeldt dig vores kundeklub, modtager du en velkomst-e-mail med et link til at oprette en adgangskode til din nye konto. Først når dette trin er fuldført, er din registrering gennemført, og du vil efterfølgende modtage din velkomstkupon i en separat e-mail.

Ikoner_100x100.png Hjemmelevering:

  Medlem Ikke medlem
Under 499kr:  49kr. 69kr.
Over 499kr:  29kr 49kr.

 

Ikoner_100x1002.png Pakkeshop:

  Medlem Ikke medlem
Under 499kr:  39kr. 59kr.
Over 499kr:  Gratis Gratis

 

Ikoner_100x1003.png Zizzi Butik:

  Medlem Ikke medlem
Under 499kr:  9kr 9kr
Over 499kr:  Gratis Gratis

Vi gør vores bedste for at levere din ordre så hurtigt som muligt. Den forventede leveringstid er 1–2 hverdage.

Bemærk venligst:

  • Ordrer afgivet i weekender eller på helligdage behandles den førstkommende arbejdsdag.
  • I sjældne tilfælde kan leveringstiden blive påvirket af forhold uden for vores kontrol, såsom forsinkelser hos fragtfirmaet eller vejrforhold.
  • Du modtager et Track & Trace-nummer, når pakken er afsendt fra vores lager.

Det første du skal tjekke er, om dit køb opfylder rabatkodens villkår og betingelser. Du kan finde dem angivet i teksten under rabatkoden. 

Andet skridt er at sikre sig, at der ikke er tilføjet nogen ugyldig rabatkode til din indkøbskurv. Hvis dette er tilfældet, skal du slette den ugyldige rabatkode.

Virker det stadig ikke? Kontakt vores kundeservice.