Tekniske problemer?

Hvis du har tekniske problemer, anbefaler vi at du opdaterer din browser, og sørger for at have den sidst nye version.


Du kan også prøve at slette alle midlertidige internet filer og cookies på din pc.


Internet Explorer

  • Gå ind på ”Internet Options”
  • Under ”Browsing History”, klikker du på ”Delete”
    • Sæt flueben i ”Temporary Internet Files”
    • Sæt flueben i “Cookies”
    • Klik “Delete”
  • Klik “OK”
  • Luk samtlige sider i Internet Explorer du har åbne og prøv igen


Google Chrome

  • Gå ind på ”Valgmuligheder”
  • Klik på ”Ryd browserdata…”
    • Sæt flueben i ”Tøm cache”
    • Sæt flueben i ”Slet cookies og andre websteds- og plugindata”
    • Sæt flueben i ”Slet gemte data for formular til Autofyld”
    • Klik på ”Ryd browsingdata”
  • Luk samtlige sider i Google Chrome du har åbne og prøv igen


FireFox

  • Tryk ”CTRL+SHIFT+DELETE”
    • Vælg fjern ”hele min historik”
    • Klik på ”Detaljer”
      • Sæt flueben i alt
      • Klik på ”Ryd nu”
  • Luk samtlige sider i FireFox du har åbne og prøv igen


Hvis du stadig har problemer med at benytte vores site, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice, som meget gerne hjælper dig.


For at vi kan hjælpe dig, skal du angive så mange af følgende informationer som muligt:


  • Dit styresystem (f.eks. Windows XP, Mac OS 10.0)
  • Din internetbrowser (f.eks. Internet Explorer 8, Firefox 3.5)
  • Hvilke URL-adresse du indtastede (f.eks. http://www.zizzi.dk)
  • Hvornår problemet opstod


Hvis du kontakter kundeservice pr. e-mail, så lav gerne et printscreen af fejlmeddelelsen og indsæt i e-mailen sammen med din beskrivelse af fejlen.



Der er forsvundet produkter fra min kurv?

Hvis der forsvinder produkter fra din varekurv, kan det skyldes at du har trykket ”Tilbage/Return” knappen i din browser, i stedet for at trykke tilbage på vores side.


Det kan også være at din kurv er blevet kontrolleret og opdateret i hht. hvad der rent faktisk er på vores lager. Der kan nemlig ske det at en kunde når at købe den sidste vare, inden den når at blive reserveret til dig.



Min betaling blev afvist

Der kan være flere grunde til at betalingen er blevet afvist af DIBS.


Gå tilbage og tjek at dine info stemmer – kortnummer, dato, korttype mm. Hvis problemet fortsætter kan du evt. prøve at betale med et andet kort.


Kontakt kundeservice hvis problemet fortsætter – vi kan dog ikke hjælpe dig med at lave bestillingen over telefonen – det er ikke lovligt for os at modtage dine betalingsinfo pr. telefon.



Problem med at logge på Min Konto?

Benyt linket ”LOGIN” på forsiden. Hvis din e-mail/tlf. nummer ikke bliver genkendt, så vær opmærksom på, om du har benyttet den samme e-mail/tlf. nummer som du er registreret med. Hvis du ikke kan huske din kode, benyt da ”glemt kodeord”, så sender vi straks en mail/sms med et nyt kodeord.


Du kan altid ændre dine personlige oplysninger ved at logge på ”Min Konto”. Her kan du også ændre dit kodeord til noget personligt, der er nemt at huske.


Hvis du oplever problemer med at logge ind, eller har andre spørgsmål, er vores kundeservice altid klar til at hjælpe dig.