Kundeservice

Levering

Læs mere om dine leveringsmuligheder, når du shopper på Zizzi.dk

Leverer I til Postboks-adresser?

Nej, af sikkerhedsmæssige årsager har vi valgt ikke at levere til Postboks-adresser.

Click & Collect

Vælg Click & Collect-levering når du bestiller på webshoppen og få din pakke leveret til en af vores udvalgte butikker.

Når du gennemfører din ordre, kan du i kassen vælge din foretrukne butik. Husk at indtaste dit mobilnummer så PostNord kan sende dig en SMS 1 dag før, du kan hente pakken.

Du kan hente pakken inden for 14 kalenderdage fra den dag, pakken er ankommet til butikken. Medbring salgskvitteringen og billede-ID når du henter din pakke.

Uafhentede pakker bliver efter 14 kalenderdage sendt retur til webshoppen. Vi sender dig en bekræftelse per e-mail, når webshoppen har modtaget pakken, og tilbagebetaler dig det fulde beløb.

Returnering

Ved returnering henviser vi til vores generelle returpolitik.

Hvorfor kan jeg ikke spore min pakke?

Det kan skyldes, at informationerne om din pakke endnu ikke er opdateret hos fragtfirmaet. Vent venligst et par timer og forsøg igen. Er der fortsat ikke informationer om din pakke, har du altid mulighed for at kontakte kundeservice hos:

Skal jeg betale moms og told?

Alle priser på webshoppen er inklusiv moms og told.

Kan jeg få leveret varer fra webshoppen, hvis jeg bor i Grønland eller på Færøerne?

Vi har desværre ikke mulighed for at levere til Grønland og Færøerne, da vi ikke kan levere til områder med specielle moms-/toldregler.

Hvor leverer I til?

Vi leverer til adresser i Danmark – dog ikke Færøerne og Grønland. 

Hvad koster det at få min pakke leveret?

Pakkeshop
Køb over 399 kr. GRATIS
Køb under 399 kr. 39 kr.
Hjemmelevering
Køb over 399 kr. 29 kr.
Køb under 399 kr. 49 kr.
Click and Collect
Køb over 399 kr. Gratis
Køb under 399 kr. Gratis

Modtager jeg et Track & Trace-nummer?

Ja, det bliver sendt til dig sammen med din faktura på e-mail, når pakken med din bestilling afsendes fra vores lager.

Modtagerflex hos PostNord

Når du har tilmeldt dig Modtagerflex, hæfter du selv for pakken, herunder også hvis den skulle bortkomme eller blive beskadiget.

Hvis pakken står som leveret under Track and Trace, kan vi desværre ikke hjælpe dig.

Vi foreslår, at du kontakter PostNord for at høre dem, om de har leveret pakken, eller om den er undervejs.

Hvor hurtigt sender i mine varer?

Vi bestræber os på at levere din bestilling så hurtigt som muligt.

Når du har lagt din ordre vil den med det samme blive sendt videre til vores lager, som herefter tager sig af ordren.

Hvis du bestiller i weekenden eller på en helligdag, så kan vi først sende din bestilling den førstkommende hverdag.

Vi sender et Track and Trace nummer til dig, når din bestilling sendes fra vores lager. På den måde kan du følge, hvor langt pakken er, og hvornår du kan forvente at modtage den. 

Vær opmærksom på, at der kan gå op til 24 timer, før du kan tracke din pakke.

Ofte stillede spørgsmål

Hvis du har fortrudt dit køb, skal du tilbagelevere varen til os uden unødig forsinkelse og senest 100 dage fra den dato, hvor du har informeret os om, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, såfremt du er medlem af Club Zizzi. Hvis du ikke er medlem, skal tilbageleveringen ske senest 30 dage fra denne dato. Returretten gælder i 100 dage som Club Zizzi-medlem eller 30 dage for ikke-medlemmer, og perioden beregnes fra den dag, du har modtaget varen.

Returnering kan ske ved, at du benytter dig af det retur-klistermærke, som er med i din pakke. Du kan følge den vejledning, der er med i din pakke.

Du kan også vælge at bytte i alle Zizzis egne butikker.
Her kan du, mod fremvisning af faktura, bytte, reklamere eller returnere varer købt i webshoppen. Pengene udbetales til samme kort, som er anvendt til at foretage købet.

Du afholder selv de omkostninger, som er forbundet med at returnere en vare, fordi du har fortrudt dit køb – også selvom varen i første omgang var fragtfri. Se priser for retur. Der er fri retur for Club Zizzi-medlemmer.

Har du varer fra flere forskellige ordrer, som du sender i samme pakke, beder vi dig informere os herom.

Du kan ikke tilbagelevere varer ved at aflevere dem fysisk hos Zizzi Denmark ApS i Billund.

Husk at følge returvejledningen der er vedlagt din pakke – og notere Track & Trace-nummeret på den returlabel, der er med i pakken.

Husk at bede om en kvittering for returneringen når du afleverer din pakke. 
Hvis du afleverer pakken i en postkasse eller ikke har en kvittering, kan vi ikke igangsætte en undersøgelse/klageproces, hvis pakken forsvinder under forsendelsen. I disse tilfælde kan vi desværre ikke udstede en tilbagebetaling.

Du afholder selv de omkostninger, som er forbundet med at returnere en vare, fordi du har fortrudt dit køb – også selvom varen i første omgang var leveringsfri. Returnering er gratis for Club Zizzi-medlemmer.
Returnering kan ske ved, at du benytter dig af den returlabel, som er med i din pakke. Du kan følge den vejledning, der er med i din pakke.
Du kan også vælge at bytte i alle Zizzi's butikker.
Her kan du, mod fremvisning af faktura, bytte, reklamere eller returnere varer købt i webshoppen.

Fragtpriserne på returnering er følgende, hvis du benytter dig af den vedlagte returlabel: 

Pris Medlemmer
Butik Gratis Gratis
GLS 39 DKK Gratis
Bring Pakkeshop 39 DKK Gratis
PostNord Pakkeshop 39 DKK Gratis


Returnering og reklamation

Såfremt du har købt en vare på webshoppen, som på trods af vores kvalitetskontrol alligevel giver anledning til reklamation, afholder du ikke selv de omkostninger, der er forbundet med returneringen. Ved returnering af en reklamation skal du sende den mangelfulde vare retur til os ved hjælp af den returlabel, der var med i pakken, og en udfyldt returseddel.

Kontakt butikker
Har du spørgsmål til en af vores butikker - f.eks. om hvilke varer der lagerføres i en bestemt butik - så kan du finde vores butikker og deres info her
Kundeservice
Har du spørgsmål til vores varer, behandling af din ordre eller returnering af varer købt i webshoppen, kan du altid kontakte vores online kundeservice.
Ring til kundeservice på telefonnr. +45 69 16 59 19
Send en e-mail til kundeservice@zizzi.dk - husk at skrive hvilket ordrenummer det drejer sig om

Vores kundeservice-åbningstider er:
​Mandag - torsdag kl. 09.00 - 17.00, fredag 09:00 - 16:00
Vi bestræber os på at besvare din henvendelse hurtigst muligt.
NB: Vi kan ikke kontaktes i weekender eller på helligdage.
Zizzi Denmark ApS, Kløvermarken 29, DK-7190 Billund  | CVR-nr. 14017577

Vi skal sørge for, at der sker tilbagebetaling uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse fra dig om, at du vil fortryde dit køb.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Alt efter hvilket betalingskort du har benyttet, går der typisk mellem 2-30 dage, fra vi har overført pengene, til din kortudbyder overfører pengene på din konto.
Vi kan dog tilbageholde tilbagebetaling, indtil vi har modtaget varen retur fra dig, eller indtil du har fremlagt dokumentation for at have returneret varen - alt efter hvad der er tidligst.
Du hæfter dog selv for værdiforringelse af varen, ligesom du selv hæfter for, hvis varen bortkommer eller beskadiges under transport.

Hvis du har mistet din returlabel og gerne vil sende dine købte varer retur, bedes du kontakte vores kundeservice, som kan hjælpe ved at sende dig en ny.

Du kan blive medlem af Club Zizzi ved at kontakte din lokale Zizzi-butik og udfylde en tilmeldingsblanket eller udfylde tilmeldningsformularen på zizzi.dk

Kundeservice@zizzi.dk

Mails besvares på hverdage, hurtigst muligt indenfor 24 timer

Send os en mail

Chat med os

Mandag - torsdag: kl. 09.00 - 17.00
Fredag: kl. 09.00-16.00
Lørdag - Søndag: Kl. 10.00 - 18.00

Kontakt butikken

Har du spørgsmål til en af vores butikker, så find mere info på butikkens side

Find butik

Ring på +45 69 16 59 19

Mandag - torsdag: kl. 09.00 - 17.00
Fredag: kl. 09.00-16.00

OBS. Kun spørgsmål til online shop