Fragt & Levering


Hvor hurtigt sender I mine varer? 

Vi bestræber os på at levere din bestilling så hurtigt som muligt. 

Når du har lagt din ordre vil den med det samme blive sendt videre til vores lager, som herefter tager sig af ordren.


Hvis du bestiller før kl. 15 på en hverdag, så vil vi som hovedregel sende din bestilling samme dag, hvis vi har varen på vores lager. 


Hvis du bestiller i weekenden eller på en helligdag, så kan vi først sende din bestilling den førstkommende hverdag. 


Vi sender et Track and Trace nummer til dig, når din bestilling sendes fra vores lager. På den måde kan du følge, hvor langt pakken er, og hvornår du kan forvente at modtage den. 



Kan jeg hente min pakke hos jer? 

Nej, afhentning af varer hos Ball Retail A/S eller i vores butikker er ikke muligt i øjeblikket. 



Jeg har tilmeldt mig Modtager Flex hos Post Danmark - jeg har ikke modtaget mine varer endnu. Hvad gør jeg? 

Når du er tilmeldt dig Modtager Flex, så hæfter du selv for pakken, herunder hvis den skulle bortkomme eller blive beskadiget. 


Hvis pakken står som leveret under Track and Trace, kan vi desværre ikke hjælpe dig. 


Vi foreslår, at du kontakter Post Danmark for at høre dem, om de har leveret pakken, eller om den er undervejs. 



Modtager jeg et Track & Trace nummer? 

Ja, det bliver sendt til dig sammen med din faktura på e-mail, når pakken med din bestilling afsendes fra vores lager. 



Hvad koster det i fragt, at få min pakke leveret? 

Hvis du handler for over 600 DKK, er leveringsfragten gratis. Hvis du handler for under 600 DKK, så er fragten som følgende:


- Post Danmark Hjemmelevering - 55 DKK. 

- Post Danmark Erhvervslevering - 40 DKK.

- Post Danmark Uden omdeling - 38 DKK.

- GLS Levering til pakkeshop - 29 DKK.



Hvor leverer I til? 

Vi leverer til adresser i Danmark – dog ikke Færøerne og Grønland. 



Kan jeg få leveret varer fra Webshoppen, hvis jeg bor i Grønland eller Færøerne? 

Vi har desværre ikke mulighed for at levere til Grønland og Færøerne, da vi ikke kan levere til områder med specielle moms-/toldregler.



Skal jeg betale moms og told? 

Alle priser på Webshoppen er inklusiv moms og told. 



Hvorfor kan jeg ikke spore min pakke? 

Det kan skyldes, at informationerne om din pakke endnu ikke er opdateret hos fragtfirmaet. Vent venligst et par timer og forsøg igen. Er der fortsat ikke informationer om din pakke, så har du altid mulighed for at kontakte kundeservice hos:




Leverer I til PO-Boks adresser? 

Nej, af sikkerhedsmæssige årsager har vi valgt ikke at levere til PO Boks-adresser. 



​I har leveret det forkerte - hvad gør jeg? 

Hvis vi ikke har leveret den vare, som du har bestilt, eller vi slet ikke har leveret en vare, som står oplyst på din faktura og/eller din følgeseddel, så skal du kontakte vores kundeserviceafdeling, hvor du bedes oplyse dit ordrenummer. 


Så vil vi hurtigst muligt undersøge din ordre nærmere og vende tilbage til dig herom. 


Hvis en vare, som du har bestilt, er udsolgt, vil varen blive annulleret fra din bestilling. Dette vil være oplyst i den e-mail, som du modtager, når vi afsender din resterende bestilling til dig fra vores lager.