Kundeservice

Bestillinger og betaling

Se de fuldstændige vilkår og bestemmelser shopping på Zizzi.dk. inklusive betaling, annullering og ændringer til din ordre

Er det sikkert at betale på webshoppen?

Ja, det er sikkert at betale på webshoppen, idet betalingen foregår gennem en krypteret forbindelse via Adyen, som er godkendt af NETS. 

For at sikre høj sikkerhed ved online kortbetalinger har vi indført nye sikkerhedsforanstaltninger. Vi har implementeret 3D secure, som også er kendt under "Dankort Secured by Nets", "Verified by Visa" og "MasterCard Secure Code". Det er en ny fælles sikkerhedsstandard for betalingskort på nettet ved køb over 450 kr., som er udarbejdet af kortselskaberne Dankort, Visa og Mastercard.

Sådan gør du

Når du skal betale for dine varer online, vil du blive bedt om at indtaste

  • Kortnummer
  • Udløbsdato
  • Kontrolcifre

Du vil herefter blive bedt om at indtaste din Dankort Secured by Nets-, Verified by Visa- eller MasterCard Secure-kode for at godkende dit køb. Har du ikke tidligere oprettet en kode, kan du gøre det her

Tilmelding i forbindelse med køb sker ved, at du vil blive bedt om at tilknytte dit betalingskort til et mobilnummer. For at tilknytte dit mobilnummer til dit/dine kort skal du anvende NemID. Herefter vil du modtage en engangskode via SMS, som du indtaster. 

Hvis du ikke har et dansk NemID, kan du bede dit pengeinstitut om at tilmelde dig løsningen.

Hvornår er jeg bundet af min bestilling?

Du er ikke bundet af din bestilling, før du har gennemført trinnet ”Betaling” i webshoppen. Det er herefter ikke muligt at annullere eller ændre ordren.

Kan jeg annullere min bestilling?

Nej, det kan du desværre ikke. Vi behandler din bestilling, så snart vi modtager den, så leveringen kan ske hurtigst muligt. Men du har altid mulighed for at fortryde dit køb, ligesom du kan bytte dine varer i fysiske Zizzi-butikker.

Kan jeg ændre min bestilling?

Som udgangspunkt nej.

Når du har modtaget en e-mail fra os om, at vi har modtaget din bestilling, kan du som hovedregel ikke ændre den. Dette skyldes, at vi sender din bestilling til lageret med det samme, så leveringen kan ske hurtigst muligt.

Hvis du umiddelbart efter afsendelsen af din ordre vil annullere din bestilling, kan du prøve at ringe til kundeservice, hvorefter vi vil forsøge at nå at ændre i bestillingen.

Vi kan dog ikke tilføje varer til din bestilling.

Kan jeg bytte en vare?

Vi kan desværre ikke ombytte din vare til en anden på webshoppen - hverken størrelse eller farve. Vi vil derfor altid tilbagebetale beløbet for de varer, der er returneret inden for returfristen.

Du skal blot benytte dig af procedurerne for fortrydelse, som du kan finde i Handelsbetingelserne.
Hvis du ønsker varen i en anden størrelse eller farve, skal du lave en ny ordre. 

Du kan også ombytte din vare i alle Zizzis fysiske butikker. Se en oversigt her.

Varer byttes kun med originalt hangtag og prismærke.

Smykker byttes kun ved ubrudt plombering.

Kan jeg få en kopi af min faktura?

Du vil modtage en faktura på e-mail, når varen afsendes fra vores lager. Derudover kan du altid finde, hente og printe din faktura på www.zizzi.dk under menupunktet Min side

Gemmer I mine kreditkortoplysninger?

Nej, dine kreditkortoplysninger bliver ikke gemt hos Zizzi Denmark ApS.

Oplysninger om dit kreditkort bliver håndteret af vores betalingsudbydere DIBS og NETS. Det er derfor ikke muligt for en udenforstående at få dine kreditkortoplysninger i vores system.

Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Kontakt butikker

Har du spørgsmål til en af vores butikker - f.eks. om hvilke varer der lagerføres i en bestemt butik - så kan du finde vores butikker og deres info her



Kundeservice

Har du spørgsmål til vores varer, behandling af din ordre eller returnering af varer købt i webshoppen, kan du altid kontakte vores online kundeservice.

Ring til kundeservice på telefonnr. +45 70 30 14 16
Send en e-mail til kundeservice@zizzi.dk - husk at skrive hvilket ordrenummer det drejer sig om

Vores kundeservice-åbningstider er:
​Mandag - torsdag kl. 09.00 - 17.00, fredag 09:00 - 16:00
Frokostlukket: kl. 12.00 - 12.30

Vi bestræber os på at besvare din henvendelse hurtigst muligt.

NB: Vi kan ikke kontaktes i weekender eller på helligdage.

Zizzi Denmark ApS, Kløvermarken 29, DK-7190 Billund  | CVR-nr. 14017577

Hvordan kan jeg betale min bestilling?

På webshoppen har du mulighed for at betale med følgende betalingsmidler:

  • Dankort / VISA Dankort
  • VISA
  • VISA Electron
  • MasterCard
  • Mobilepay
  • Klarna

Betaling med betalingskort foregår gennem en krypteret, godkendt forbindelse via betalingsservicen Adyen, som er godkendt af NETS. Ved betaling vil du blive afkrævet kortnummer, sikkerhedskode og udløbsdato.

Hvordan kan jeg vide, hvor meget jeg skal betale?

Alle priser, der fremgår på webshoppen, inkluderer moms. Priserne er alene opfordring til dig om at give tilbud til os. Inden du godkender en betaling på Webshoppen, vil den endelige pris inkl. moms og inkl. eventuelle leveringsomkostninger fremgå.

Hvis du alligevel ikke ønsker at gennemføre din bestilling på webshoppen, kan du lade være med at godkende betalingen.

Hvis du først har godkendt en betaling, og du senere fortryder, har du ret til som forbruger at fortryde dit køb. Læs mere her.

Du vil i øvrigt modtage en faktura på din e-mailadresse, når din bestilling afsendes fra vores lager.

Hvordan afgiver jeg en bestilling?

Hvis du er fyldt 18 år og skal bruge en vare til dig selv eller som gave til en anden, så kan du afgive en bestilling på Webshoppen.

Når du har gennemført betalingen, er bestillingen afgivet. Du er ikke bundet af din bestilling, før du har gennemført betalingen.

Jeg har ikke har modtaget alle de varer, som jeg har bestilt?

Hvis vi ikke har leveret den rigtige vare, som du har bestilt, eller vi slet ikke har leveret en vare, som står oplyst på din faktura og/eller din følgeseddel, så skal du kontakte vores kundeserviceafdeling, hvor du bedes oplyse dit ordrenummer.

Vi vil hurtigst muligt undersøge din ordre nærmere og vende tilbage til dig.

Hvis en vare, som du har bestilt, er udsolgt, vil varen blive annulleret fra din bestilling. Dette vil være oplyst i den e-mail, som du modtager, når vi afsender din resterende bestilling til dig fra vores lager.

Hvornår bliver beløbet trukket på min konto?

Når du afgiver din bestilling, godkendes dit kort, og beløbet reserveres af os.

Betalingen bliver først trukket fra din konto, når varen afsendes fra vores lager.

Du vil modtage en e-mail fra os, når dette sker. 

Kan jeg ændre betalingsfristen på min originale faktura?

Du har selv mulighed for at flytte betalingsdatoen for din faktura 10 dage frem, når du har handlet med Klarna Faktura.

Du kan selv ændre betalingsdatoen ved at logge ind på Klarnas hjemmeside.

Bemærk at det ikke er muligt at udsætte betalingsfristen, hvis den allerede er overskredet.

Kan jeg få en kopi af min Klarna-faktura?

Du modtager en faktura fra Klarna via e-mail, når din bestilling sendes fra vores lager.

Hvis du vil have en ny kopi af din faktura, skal du kontakte Klarna direkte. Du finder deres kontaktinformation herunder.

Klarna kundeservice: tel. (+45) 69 91 88 81

Hvordan kontakter jeg Klarna?

Hvis du har spørgsmål til betaling af din faktura, hvis du har brug for at udskyde betalingsfristen eller lignende, skal du kontakte Klarna direkte via kontaktoplysningerne herunder.

Klarna kundeservice: (+45) 69 91 88 81

Hvordan modtager jeg fakturaen?

Fakturaen sendes til dig via e-mail, når din ordre sendes fra vores lager.

Det betyder, at du modtager fakturaen et par dage inden, du modtager din ordre, men du behøver ikke at betale din ordre, inden du modtager varerne.

Hvis du har modtaget dine varer men ikke din faktura, kan du nemt finde den på din Klarna-konto eller få den tilsendt ved at kontakte Klarna via kontaktoplysningerne herunder.

Klarna: 69 91 88 81

Det kan være en god idé at tjekke din mail, efter du har gennemført en bestilling, så du sikrer dig, at du har modtaget en ordrebekræftelse. Hvis du har modtaget ordrebekræftelsen, betyder det, at du har indtastet den rigtige mailadresse, og du kan dermed også være sikker på at modtage fakturaen, når din bestilling sendes fra vores lager.

Hvis ikke du har modtaget din ordrebekræftelse, kan du kontakte Zizzis kundeservice for at være sikker på, at din ordre er gået igennem. Du kan kontakte os på kundeservice@zizzi.dk eller 70 30 14 16.

Jeg har ikke modtaget min faktura?

Fakturaen fra Klarna/AfterPay sendes til dig på mail. Husk at tjekke dit spamfilter for at se om fakturaen skulle være havnet der.

Hvis du er kommet til at indtaste en forkert mailadresse, så du ikke har modtaget din faktura, kan du kontakte betalingsudbyderen for at modtage en ny faktura.

Klarna: 69 91 88 81

Betaling med Klarna

Vi tilbyder betaling med Klarna.

Betalingsvilkårene er 30 dage og en udgift på 29 kr.

For at kunne benytte fakturabetaling skal du være fyldt 18 år og bosat i Danmark. Du skal kreditgodkendes af Klarna, før købet kan gennemføres.

Når du betaler med Klarna-faktura, handler du trygt og enkelt. Du behøver aldrig at oplyse dine kortinformationer, og du har altid mulighed for at betale, efter du har modtaget dine varer.


  • Få altid varen hjem før du betaler
  • Altid 30 dages betalingsfrist
  • Du behøver aldrig at oplyse dine kortinformationer
  • Du kan downloade din faktura på klarna.dk
  • Mulighed for delbetalinger

Hvis betaling undlades, påregnes et rykkergebyr på 100 kr.

Når du vælger Klarna som betalingsløsning, foretages der en kreditvurdering.

Hvis en kreditvurdering foretages, vil en kopi heraf blive sendt til din mail.

Personoplysninger behandles i henhold til gældende lovgivning.

Klarna bruger personoplysninger til kundeanalyser, identifikationer, kreditvurderinger og markedsføring. Dit personnummer er også dit kundenummer hos Klarna.

Hvorfor virker det ikke, når jeg prøver at betale med kort?

Dit betalingskort skal være klargjort med "Verified by Visa/MasterCard Secure Code", for at du kan handle online.

Dette gør du i din bank/netbank. Hvis du allerede har gjort det, og det alligevel ikke fungerer, skal du kontakte din bank.

Er der nogen krav, jeg skal opfylde, før jeg kan bestille varer på webshoppen?

Der er krav om, at du skal være fyldt 18 år, og at du alene køber varen til dig selv eller som en gave til andre.

Du skal have leveringsadresse i Danmark. Vi har desværre ikke mulighed for at levere til Grønland og Færøerne, da vi ikke kan levere til områder med specielle moms-/toldregler.
Derudover skal du acceptere Zizzi Denmark ApS' Handelsbetingelser.

Ofte stillede spørgsmål

Hvis du har fortrudt dit køb, skal du tilbagelevere varen til os uden unødig forsinkelse og senest 100 dage fra den dato, hvor du har informeret os om, at du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, såfremt du er medlem af Club Zizzi. Hvis du ikke er medlem, skal tilbageleveringen ske senest 30 dage fra denne dato. Returretten gælder i 100 dage som Club Zizzi-medlem eller 30 dage for ikke-medlemmer, og perioden beregnes fra den dag, du har modtaget varen.

Returnering kan ske ved, at du benytter dig af det retur-klistermærke, som er med i din pakke. Du kan følge den vejledning, der er med i din pakke.

Du kan også vælge at bytte i alle Zizzis egne butikker.
Her kan du, mod fremvisning af faktura, bytte, reklamere eller returnere varer købt i webshoppen. Pengene udbetales til samme kort, som er anvendt til at foretage købet.

Du afholder selv de omkostninger, som er forbundet med at returnere en vare, fordi du har fortrudt dit køb – også selvom varen i første omgang var fragtfri. Se priser for retur. Der er fri retur for Club Zizzi-medlemmer.

Har du varer fra flere forskellige ordrer, som du sender i samme pakke, beder vi dig informere os herom.

Du kan ikke tilbagelevere varer ved at aflevere dem fysisk hos Zizzi Denmark ApS i Billund.

Husk at følge returvejledningen der er vedlagt din pakke – og notere Track & Trace-nummeret på den returlabel, der er med i pakken.

Husk at bede om en kvittering for returneringen når du afleverer din pakke. 
Hvis du afleverer pakken i en postkasse eller ikke har en kvittering, kan vi ikke igangsætte en undersøgelse/klageproces, hvis pakken forsvinder under forsendelsen. I disse tilfælde kan vi desværre ikke udstede en tilbagebetaling.

Du afholder selv de omkostninger, som er forbundet med at returnere en vare, fordi du har fortrudt dit køb – også selvom varen i første omgang var leveringsfri. Returnering er gratis for Club Zizzi-medlemmer.
Returnering kan ske ved, at du benytter dig af den returlabel, som er med i din pakke. Du kan følge den vejledning, der er med i din pakke.
Du kan også vælge at bytte i alle Zizzis egne butikker.
Her kan du, mod fremvisning af faktura, bytte, reklamere eller returnere varer købt i webshoppen.

Fragtpriserne på returnering er følgende, hvis du benytter dig af den vedlagte returlabel: 

Pris Medlemmer
Butik Gratis Gratis
GLS 29 DKK Gratis
Bring Pakkeshop 29 DKK Gratis
PostNord Pakkeshop 29 DKK Gratis


Returnering og reklamation

Såfremt du har købt en vare på webshoppen, som på trods af vores kvalitetskontrol alligevel giver anledning til reklamation, afholder du ikke selv de omkostninger, der er forbundet med returneringen. Ved returnering af en reklamation skal du sende den mangelfulde vare retur til os ved hjælp af den returlabel, der var med i pakken, og en udfyldt returseddel.

Kundeservice@zizzi.dk

Mails besvares på hverdage, hurtigst muligt indenfor 24 timer

Send os en mail

Chat med os

Mandag - torsdag: kl. 09.00 - 21.00
Fredag: kl. 09.00-16.00

Åbn chat

Kontakt butikken

Har du spørgsmål til en af vores butikker, så find mere info på butikkens side

Find butik

Ring på 70 30 14 16

Mandag - torsdag: kl. 09.00 - 17.00
Fredag: kl. 09.00-16.00

OBS. Kun spørgsmål til online shop