Bestilling


Hvordan afgiver jeg en bestilling? 

Hvis du er fyldt 18 år og skal bruge en vare til dig selv eller som gave til en anden, så kan du afgive en bestilling på Webshoppen. 


Du skal blot finde den eller de varer, som du ønsker, og følge de tre trin: 


  1. Din bestilling 
  2. Information 
  3. Betaling 

Du kan på ethvert tidspunkt afbryde hvert trin, hvis du har lyst, ligesom du ikke er bundet af din bestilling, før du har gennemført trin 3 ”Betaling”. 



Hvornår er jeg bundet af min bestilling? 

Du er ikke bundet af din bestilling, før du har gennemført trin 3 ”Betaling” i Webshoppen. Det er herefter ikke muligt at annullere eller ændre ordren. 



Er der nogen krav, som jeg skal opfylde, før jeg kan bestille varer på Webshoppen? 

Der er krav om, at du skal være fyldt 18 år, og at du alene køber varen til dig selv eller som en gave til andre. 


Du skal have leveringsadresse i Danmark. Vi har desværre ikke mulighed for at levere til Grønland og Færøerne, da vi ikke kan levere til områder med specielle moms-/toldregler.

Derudover skal du acceptere, Ball Retail A/S’ Handelsbetingelser



Kan jeg ændre min bestilling? 

Som udgangspunkt, nej.


Når du har modtaget en e-mail fra os om, at vi har modtaget din bestilling, så kan du som hovedregel ikke ændre den. Dette skyldes, at vi sender din bestilling til lageret med det samme, så leveringen kan ske hurtigst muligt. 


Hvis du umiddelbart efter afsendelsen af din ordre, vil annullere din bestilling, kan du prøve at ringe til kundeservice, hvorefter vi vil forsøge, om vi kan nå at ændre i bestillingen. 


Vi kan dog ikke tilføje varer til din bestilling. 



Kan jeg annullere min bestilling? 

Nej, det kan du desværre ikke. Vi behandler din bestilling, så snart vi modtager den, så leveringen kan ske hurtigst muligt. 


Men du har altid mulighed for at fortryde dit køb, ligesom du kan bytte dine varer i fysiske og udvalgte Zizzi butikker. Læs mere om Byt og Retur.



Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget alle de varer, som jeg har bestilt? 

Hvis vi ikke har leveret den rigtige vare, som du har bestilt, eller vi slet ikke har leveret en vare, som står oplyst på din faktura og/eller din følgeseddel, så skal du kontakte vores kundeserviceafdeling, hvor du bedes oplyse dit ordrenummer. 


Vi vil hurtigst muligt undersøge din ordre nærmere og vende tilbage til dig. 


Hvis en vare, som du har bestilt, er udsolgt, vil varen blive annulleret fra din bestilling. Dette vil være oplyst i den e-mail, som du modtager, når vi afsender din resterende bestilling til dig fra vores lager. 



Kan jeg bytte en vare? 

Vi kan desværre ikke ombytte din vare til en anden på webshoppen, hverken størrelse eller farve. Vi vil derfor altid tilbagebetale beløbet for de varer der er returneret inden for returfristen.


Du skal blot benytte dig af procedurerne for fortrydelse, som du kan finde i Handelsbetingelserne

Men, du kan ombytte din vare i udvalgte fysiske butikker. Læs mere om Byt og Retur.



​Kan jeg få penge retur, hvis jeg ikke ønsker varen alligevel? 

Du har ret til at fortryde dit køb i op til 14 dage efter, at du har modtaget varen. 


Du skal blot følge proceduren for fortrydelse, som du finder i vores Handelsbetingelser.